dinsdag 6 september 2011

#11 nail art SWAG!

Hej guys! Laatst had ik weer zin om mijn nagels te veranderen. Maar ik wist niet precies wat ik wilde lakken, dus keek ik even op internet en kwam dit tegen! Het komt niet vaak voor, dat ik iets van internet pluk en het na gaat lakken. Maar ik vond dit best nice dus waarom niet? Je ziet nog wel een beetje nagellak naast mijn grote duim en zo, maar was net klaar met nagel lakken haha. 

Oh en op mijn wijsvinger en middelvinger staat : SWAG. ''Je hebt swaggggg''
Maar ik zie er wat anders in : Something what asians got, haha! 

 



Quote voor vandaag 
 (bedacht door een persoon op aarde, geen idee wie)

''Vertellen kunnen we als de beste, maar realiseren of we het wel moésten vertellen en of het de juiste persoon wel was om het te vertellen, weten we pas wanneer we het gezegd hebben.''


     

 Much love, Carla